TAGGATAGGATAGGA

Snart smäller det! Fan va kul det ska bli! Jag menar såklart tävlingen i helgen. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig, orkar inte ha jeans men det är ju inte så fin med mjukisbyxor? Aja vi får se hur det blir, ryttar brev och sånt har kommigt ut nu. Jag ska rida 9 eller om det va 10 jag kommer inte ihåg. Jag rider i första startgruppen, det är bra för då ser jag inte dom andra innan då får jag inge prestations ångest :) hehe. Min kompias maja ska också tävla vilket ska bli skit kul för jag har inte träffat henne på jätte länge, vi brukade alltid tävla ihop förut :) Red lektion idag, gick ganska bra faktiskt, var sjukt seeg men lite piggare blev jag iallafall :) Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, fixa kläder och sånt där bara, åker till stallet tidigt imorgon o hjälper cathrine att fixa i stallet och kanske rida nån. Och såklart rida stjärnan! Sen ska jag puttsa alla saker, bada hästen och packa och allt sånt. sover även där så jag vet inte om jag uppdaterar nå mer eller om jag skiver på lördag. Ha det bra iallafall och alla ni som ska tävla, lycka till! Hoppas på bra väder, roliga människor och skön stämmning:) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0