soulsister

Hej alla fina.

Igår sööööög. Eller inte ibörjan men sen fick jag sjukt ont imagen så jag gick hem såfort vi kom till skultuna. Aja hoppas att ni fick det roligare än jag iallafall :)

Snart ska jag åka till min stjärna, känner mig väldigt seg och lite ledsen faktiskt, vet inte varför. Alla har väl sånna dagar ibland antar jag? Sen ska jag iallafall åka till min soulsister. Vi ska sola och typ hyra filmer och bara ha det mysigt. Nej usch jag vet inte vad jag ska skriva jag känner mig typ deprimerad:( Hoppas att det piggar upp lite när jag får träffa stjärnan.

JAG HATAR MITT HÅR.

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hey soulsister ain't that Mr. Mister on the radio, stereo, the way you move ain't fair, you know!

hey soul sister, i don't want to miss a single thing you do.....................................................................................................tonight

hey,hey,hey

im so gansta

2010-05-01 @ 12:44:28
Postat av: Zanna

Stjärnor kan alltid pigga upp! Han såg fin ut idag =)

2010-05-01 @ 14:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0