NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Hahah hade precis skrivigt värsta långa texten men så råka jag trycka på uppdatera knappen och så försvann allt! Åh va drygt!
Hade skrivigt om helgen, försöker en gång till.
Fredags:
Skola, sen tror jag att jag och felicia drog till stan ett litet tag, kommer inte ihåg riktigt. Sen va vi bara hemma hos felicia och åt (<33333333) och lyssna på musik och sånt. Sen efter ett tag kom emil, viktor och torskägg. Men dom fick inte stanna så vi skicka ut dom i rengnet (a) sen när det slutat regna drog vi ut och mötte dom, vi drog omkring och fick skäll för att torksägg och viktor äggat nått hus, sen skulle vi cykla till konsum, men det va inte öppen så då skulle vi cykla till statiol men sen orka vi inte så viktor drog hem och jag, felicia, anton och emil drog hem till felicia och hämta en tröja, sen cykla vi till en lekpark där vi satt på en kinagunga och snacka massa. Sen gick jag o felicia hem och sov.
Lördags:
Kommer verkligen inte ihåg vad vi gjorde på förmiddan men jag tror att vi sov. Sen drog vi till stan lite, jag köpte en bh, brun utan sol och skrubb hanskar och shampoo, balsam och hårinpackning. Sen åkte vi till markanden, den sög verkligen, så vi gick och träffa torsk, viktor, emil och johan, vi rökte vattenpipa och inte så mkt mer. Sen cykla jag o felicia hem, bytte om (vi hade shorts det va sjukt kallt) Sen cykla vi tillbaka till marknaden ett tag, sen cykla vi till aros pizzeria där vi mötte emil och torskägg. Sen cykla jag o felicia hem igen, sen på kvällen kom torsk och emil och vi såg på film och sånt.
Söndag: Vaknade ganska tidigt, sen åkte jag, felicia och hennes pappa till stan, där fikade vi och gick runt lite, mysigt. Sen åkte jag o felicia hem, solade lite och sen cykla vi och köpte jordgubbar och vattenmeloncider (skit äcklig köp inte!) Sen åkte vi till våran grill kulle och solade mer. Sen åkte vi ner till stan och käka spicy, träffade emma och kajsa också! Mkt trevligt. Sen vänta vi på mamma i 40 minuter på torget, hahah fan va vi garva alla måste trott att vi va helt störda. Sen åkte jag hem till mig, och sen efter typ 1 timme följde jag med mamma och hämta sandra på bjurhovda, nu sitter jag här och har bara lyssnat på musik och sånt. Haha liv.
Nu ska jag sova, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0