Nä men tjenis!

Kom precis ut från dushen, men jag ska hoppa in dit igen för jag glömde att tvätta håret :( Haha ah lite blond kanske jag är ändå, hahah. Ska bara berätta lite om dagen först, började 09.00 med SO, där snackade vi mest om imorgon, sen hade vi engelska, haha hon bara va tyst och även fast alla blev tysta efter ett tag så bara stog hon där och sa ingenting i typ 20 minuter, skumm lärare. Sen hade vi kemi, vi hade vikarie vilket söög. Asså det var väl inget fel på läraren men daniel som vi brukar ha är ju så sjukt skön så det var tråkigt att vi inte hade honom. Sen va det profil, jag hade latjo med allmänn, motion&hälsa och hockey. Kunde inte vara med på simningen för jag hade så ont i halsen så jag satt på en sån här cykel istället. Sen åkte jag hem till Fille där käkade jag lite innan pappa kom och sen så åkte jag till stallet :) Nej nu ska jag tvätta håret annars kommer jag glömma det igen.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0