lost whitout you

chanachana! just nu sitter jag och lyssnar på lite music, kom hem från becka för ett tag sen. tänkte berätta lite om igår då, åkte till viksäng där jag träffade illih, linn, becka, jenny, mathilda och marcus, sen drog vi till idotts hallen och skulle titta på fotbolls grejen, men vi drog typ efter 1 minut. sen gick vi till nån skola och satt skit länge, det kom några till som jag glömmt namnen på :( jag var skit osocial för jag va tjurig som fan men det är löst nu:)  sen drog jag becka, linn, illih och mathilda till becka där linn och mathilda hämta sina grejer och sen så sov jag o lillih hos becka, det var skit mysigt faktisks :) haha man kan typ klättra ut på balkongen från beckas rum så det gjorde vi typ hela tiden, sen vid typ 2 sommnade vi :) vaknade skit tidigt idag så jag låg o messa lite tills dom andra vakna, sen käkade vi frulle sen fick jag springa till bussen och nu sitter jag här :) ska snart åka till stallet och rida o fixa. bloggulater, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0