HATA RUBRIKER

Kom hem för ett tag sen, va ju och red stjärnan. Gick galant och jag är jävligt taggad till tävlingen! Som sakt bryr jag mig inte så mkt om poängen utan jag tycker bara det ska bli kul att tävla igen :) Haha det va nått jag skulle säga men jag kommer inte ihåg det.. Eller jo juste! Jag har hittat den ULTIMATA avslutningsklänningen + dom perfekta klackarna! Åh så jävla skönt nu slipper man ha panik över det:) Åh jag är fett hungrig men jag orkar inte gå ner och äta, hahah lat.se kanske :( Nej nu ska jag hitta på ugly betty, så jävla bra! Fattar inte varför hon heter ugly betty, hon är ju jätte söt. haha nu börjar jag skriva om konstiga saker, Puss

 

Skit gullig bild också....(ironi)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0