chachachachacha

Kom hem för ett tag sen, skolan idag var jävligt nice faktiskt. Först började vi 08.20 istället för 07.40, då började våra vollyboll tunering, haha mitt lag vann 2/5 matcher (y) Kom inte till nått slutspel men det gjort inte så mkt ;) Jag och Ida visade poängen istället men jag hängde fan inte med och jag tror inte att Ida heller gjort det :) Sen var det typ tips prommenad, skit segt men sen så skulle jag vänta på Fille och dom så då gick jag, Ida, Hanna, Linn, Rebecka och Alex till löga och så skulle vi bada men det va så jävla kallt så bara hanna och ida badade. Haha galna!:D Sen när fille, kajsa, emma och anna kommigt gick jag o fille till donken och åt som vandligt :) Haha sen gick vi till bussen och nu sitter jag här :) När mamma kommer ska vi åka till stallet, men hon kommer typ 17.30 så det är lungt:D Nej nu ska jag fixa min spotify lista, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0