Baby love

Hejhejhejhej! Sitter hemma hos felicia, vi har nyss ätit (<333333333) Nu väntar vi på att filmen ska ladda klart så ska vi se på den, lilja 4-ever, hoppas att den är bra annars blir det tråkigt :) Hahah. Skola idag, försov mig lite på morgonen men jag skulle kommigt i tid om jag inte fick lov att hoppa av vid kunskap och hjälpa ida för hennes kedja hade hoppat, haha vi va helt svarta i ansiktet när vi kom fram. Sen hade vi engelska, vi va där i typ 10 minuter för sen skulle jag, becka och vanja vara mat tanter! Haha det va väl ganska kul, långtråkigt och jag gjorde bort mig hela tiden men men.. Sen när vi slutade hade spec idrotten redan börjat så vi slapp gå på den, slutade vis 13.30!! Sköönt! Sen åkte vi hem till felicia och resten vet ni. Nu ska jag hjälpa henne göra smoothie! Puss

I can see you're sad, even when you smile, even when you laugh
I can see it in your eyes, deep inside you want to cry
Cuz you're scared, I ain't there?
No more crying, wipe them tears
We gonna pull together through it, we gonna do it


Hmmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0