<3

FELICIA LARSSON JAG ÄLSKAR DIG, du betyder så jävla mycket, hoppas att du inte tar det jag säger som tomma ord för jag menar varenda mening. Tack för att du alltid finns, alltid ställer upp. Ingen kommer någonsin att kunna ta din plats. Jag vet att vi bråkar ibland men vafan, vi löser det alltid. Du vet att jag kommer alltid stå vid din sida. INGEN KAN NÅGONSIN TA DIN PLATS, DU HAR FÖRALLTID EN PLATS I MITT HJÄRTA BÄSTAVÄN<3

Måste bara säga att jag älskar min familj, ni är dom bästa och det är tack vare er jag tagigt mig hit. Jag älskar er villkorlöst! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dej therese, mest av allt!

99 varv runt jorden, högre än stjärnorna!

du är allt för mej

2010-05-07 @ 15:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0