måste skriva en rubrik så det blir godkännt

Tjafan, ligger i soffan med fille, hon drygar som fan så jag drygar tillbaka! Ska prutta i hennes ansikte! Ska försöka få henne att gå ut så vi kan sola, tror icke att det kommer gå men skamm den som ger sig. Skola imorgon, tycker att det ska bli rätt kul eftersom det är så några dagar kvar. Och sen på torsdagen efter skolavslutningen ska vi  (jag&fille) och kanske carro och några av hennes kompisar dra till grönan! Eller så åker vi själva eller med några andra, vi ska dit iallafall!

Tänkte berätta lite om mina sommarplaner såhär långt:

Öland med fille, gjorde det förra sommaren och då va det absolut det roligaste så det kommer nog bli minst lika bra den här sommaren. SOMMARENS HÖJDPUNKT

Skara sommarland med min familj och fille, kommer bli grymt mysigt.

Göteborg med fille, och bo hos min brorsa. Inte bestämmt eller nått men jag ska höra med han.

+ Maaaassssaaa mer!

Puss


Åkte den förra året och ska fan åka den igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0