i could really need a wish right now

Heeeeeej, kom hem alldelens nyss, såg ju på sex and the city med felicia, väldigt bra fast väldigt lång. Hade myror i benen efter reklamen. Dagen har varigt väldigt väldigt chill, började 11.25 igentligen men han hade möte så vi började 11.45 istället, hade typ matte i 20 minuter, sen va det biologi, vi hade prov och när man va klar fick man gå. Gick nog hyfsat, hade inte pluggat nånting men ändå. Sen svenska, där skulle man hitta på ett eget ord och sen skulle alla rösta på det bästa, mitt ord vann!!!!!!!!!!:D Jag blev så jävla glad! Tossjävel va det, betyder dum. Hahah. Så imorgon får jag mitt pris :) Sen hade vi språk men det va inställt så jag o felicia skulle gå och bada på frammnäs men när vi va typ halvvägs orkade vi inte gå mer så vi tog bussen till centarlen och sen tog vi bussen hem till henne. Där käkade vi, solade, slog lite och ja allt det vandliga :) Imorgon ska jag till tandläkaren kl 08.30 så jag kommer till skolan lite senare, jag slipper spanskan!!!! SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT. I hate espanol. Nu ska jag hoppa in i dushen, bloggar sen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0