honey

Shofan, förlåt för dålig upd idag. Kan berätta lite om dagen, vaknade typ 07.45 och jag trodde att jag hade jätte lång tid på mig så jag gick ner och käka frukost och tog det chill, sen kom mamma typ 08.00 och sa att vi skulle åka om en kvart, fick liiiite smått panik, men jag fixa mig iallafall på en kvart och sen så åkte jag till tandläkaren, va klart typ 09.00, sen gick jag till bussen och vänta på en i några år, sen kom jag till skolan och då hade vi svenska, jag fick mitt pris! Det va typ godis, och eftersom jag är sååå himmla snäll (host) så bjöd jag alla så alla blev glada. Hahah gulle mig. Sen va det hål och jag, Elin och Vanja gick till hydro och köpte glass och schteekte lite. Sen kolla vi på C&Ds idrott. Sen va det idrott, jag hade jätte ont i magen så vi gick ett varv och sen satt vi och kolla på. Sen va det matte, vi håller på med ett skit lätt kapitel, typ algebra tror jag det är. Gjorde typ 3 sidor...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Sen va det SO där vi tittade på bröderna grimm, jag hängde verkligen inte med i filmen, fatta nada. Slutade 16.00 tror jag (vet att det är jätte interesant med alla tider)  Då åkte jag och Felicia ner på stan, jag köpte ett par helt vandliga cycklebyxor och ett par rosa shorts, skulle köpa chino shorts men jag hitta inga fina :( får leta mer imorgon. Sen åkte vi hem till henne och käka och sen åkte jag hem. Har dushat och städat mitt rum! Så great! Nu ska jag gå ner och göra en smoothie och sen titta på 8 mile. Hahah oj det är blev ju värsta bibeln men aja, puss!


Bilden gör inte alls färgen rättvisa, dom är inte gammelrosa utan mer intensivt rosa, ni får se imorgon!
Har för mig att dom kosta 199:- på Ginat, cycklebyxorna och också köpta där, 59:- tror jag att dom kosta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0