vart fan har jag lagt alvedonen?!?

det sitter jag och funderar över just nu. haha typiskt :P
kom hem från stan för kanske 1 timme sen, gick till löshårstanten och pratde lite och beställde en tid, imorgon kl 14, och jag har inte prata med mamma än.. oups :D ska rida stjärnan vid 11 så det bli snabba puckar. sen på söndag så kanske jag ska åka med cathrine och malin till uppsala och titta på en kvaltävling men det är inte bestämmt än, hoppas:D

hahah är stålt över mig själv för idag när jag gick på stan hade jag inte fixat mig nånting! inte äns plattat håret....! gjorde en slarvig fläta sen var ready to go.

nu ska jag fortsätta titta på the city, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0