Jööööööö

Förlåt för att jag inte uppdaterat nånting idag men imorse vaknade jag av att jag hade så jävla ont i mitt öra, tog febern och jag hade typ 37.8 vilket är mkt för mig. Så det blev ingen skola. It sucks för jag ligger efter lite och snart är det sommarlov och sen börjar vi 8 och då är det betyg. Tror att många kanske har fått intrycket av att jag inte bryr mig om mina betyg men det gör jag faktisk. Även om jag kanske inte vill bli advokat eller läkare så känns det väl bra att ha hyfsade betyg med tanke på att man pluggar i typ 16 år. Aja det löser sig väl.

Idag har jag iallafall inte gjort ett piss. Min syster är också sjuk så vi har typ legat o tittat på filmer hela dagen. Men imorgon är det valborg så jag tänker gå till skolan fast jag är lite sjuk. Jag ska typ vara med mina brudar och lite mer folk, men det blir en lung kväll för mig iallafall :)

Nu ska jag ta en till alvedon och lägga fram kläder tills imorgon sen ska jag gå och lägga mig. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0