Hellu gays!

Just nu sitter jag i soffan och drygar med felicia på msn. Första skoldagen för den här veckan då, måndag är en utan dom bästa dagarna i skolan, vi har typ SO, där behöver man inte göra nånting, sen engelska i lilla matsalen och sen kemi med älsklings daniel! Jag kan ju säga att det inte blir så mkt jobb på lektionerna utan vi sitter mest alla och snackar om allt annat än kemi. Sen hade vi profil men jag hade glömt idrottskläder (smartäss) så jag, emma och fille cycklade ner till stan. Eller cyklade och cyklade, vi skulle åka alla tre på 1 cykel så det tog en jävla tid. Sen när vi kom till stan köpte Fille en bananbåts tröja och sen gick vi till tiptop (nya spicy) och käka, sen gick vi till torget och köpte massa jordgubbar, sen satt vi där och käkade och hade det bra. Igentligen skulle jag rida idag men vi tar det på onsdag istället, blir nog nice:D Efter stan åkte jag hem och så var jag med min älskade lillebror Fredrik! Så gullig, vi tittade på mtv mest:D

Nu måste jag igentligen städa mitt rum men jag har en känsla av att jag inte kommer göra det... hmm ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0