Här vare rubrik

chena!

kom hem för ungefär 1½ timme sen, lunch fodrade hästarna och sen käka lite och nu är jag typ död :) haha var och red stjärnan, gick jätte bra men fan vilken träningsverk jag kommer få! funderar på att dra in till stan och fixa håret men jag vet inte om jag orkar, om fille är på så gör jag de annars skiter jag i de:)

Blev ingen skola som ni kanske förstått, vaknade med jätte hög feber som vandlig, men jag orkar inte bara vara hemma så jag red iallafall, vi funderar på om det kan vara typ köttelfetber (?) haha ingen aning om vad det är men det är vad mina föräldrar sa iallafall :) a och då har man typ feber i flera månader, och så länge tänker jag ju inte vara hemma så jag gör som jag brukar, ignorerar problemet. ;)

ah nu lär jag ju typ borsta håret eller nått, haha LATEROO

juste, bilder från när jag red idag kommer inomsinomtid:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0